Pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie przy programach partnerskich
jak pozycjonować stronę?

Daj się zauważyć w internecie… Dowiedz się, co to jest pozycjonowanie i optymalizacja strony internetowej. Wystarczy trochę cierpliwości i systematycznego działania a Twoja strona www może zaistnieć na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania.

Czy pozycjonowanie i optymalizacja strony oznacza to samo?

   Proces zdobywania wysokiej pozycji w wyszukiwarce wymaga wykonania dwóch odrębnych czynności: optymalizacji strony internetowej oraz pozycjonowania.

   Optymalizacja tak jak pozycjonowanie ma na celu polepszenie widoczności naszej strony w internecie. Tutaj kończą się podobieństwa.

   Optymalizacją określamy czynności wykonywane w obrębie naszej strony (odpowiednie nagłówki, słowa kluczowe, wartościowa treść, SSL, linkowanie wewnętrzne itd…)

   Pozycjonowanie, czyli dodawanie naszego adresu strony do katalogów, portali pisanie postów oraz artykułów. Wszystko po to, żeby roboty wyszukiwarek znajdowały nasz link w różnych wartościowych, powiązanych tematycznie miejscach, dzięki czemu pozycja strony wzrośnie. Oczywiście trzeba to wszystko robić w odpowiedni sposób. Nie należy dodawać zbyt wielu wpisów naraz, również każdy wpis, post powinien być unikalny.

    Poniżej omówimy najważniejsze zagadnienia dotyczące pozycjonowania:

Błyskawiczne efekty przy pozycjonowaniu prawda czy fałsz?

   Efekty prawidłowego pozycjonowania można zaobserwować zazwyczaj dopiero po kilku tygodniach lub nawet miesiącach. Z tego względu należy unikać firm, które oferują błyskawiczne efekty. Z ostrożnością trzeba podchodzić do gwarancji długoterminowej pozycji w czołówce wyników wyszukiwania. Nasza pozycja zależy, bowiem od wielu elementów, które nieustannie się zmieniają. Nikt nie potrafi ich przewidzieć i co za tym idzie zagwarantować stałych wysokich pozycji. Niewątpliwie cierpliwość i systematyczne działanie wcześniej czy później przyniosą oczekiwane rezultaty.

Zaczynamy pozycjonowanie

    Poniżej zamieściliśmy kilka pomysłów, które przyspieszą i ułatwią samodzielne „polowanie” na wartościowe linki zwrotne. Zalecamy, żeby przedstawione działania przeprowadzać powoli w sposób systematyczny.

1 Adres strony w nazwie firmy

    Jest to ciekawe rozwiązanie dla osób, które chcą otworzyć własną firmę. Warto zastanowić się nad tym, żeby w nazwie firmy umieścić adres strony internetowej. W praktyce taka nazwa mogłaby mieć postać „Jan Kowalski partnerskieprogramy.pl„.

   Po zarejestrowaniu firmy, jej dane trafiają automatycznie do wielu katalogów firm, przedsiębiorców. Jest to więc idealny sposób na zdobycie wielu linków w sposób automatyczny bez większego nakładu pracy.

2 Dodawanie strony do katalogów

Najpopularniejszy sposób pozycjonowania polegający na dodawaniu reklamy naszej strony do specjalnych katalogów. Na przestrzeni kilkunastu lat znaczenie wpisów pochodzących z katalogów znacznie zmalało, ale nie można całkowicie pomijać tej formy pozycjonowania. Musimy po prostu dodawać stronę wyłącznie do wartościowych katalogów z ugruntowaną pozycją. Z reguły tego typu katalogi są płatne w granicach od 5 zł do kilkunastu złotych za jeden wpis.

3 Linki z komentarzy

Większość stron, portali udostępnia możliwość komentowania artykułów. Jest to idealna szansa na zareklamowanie również naszej strony.

Wybieramy artykuły powiązane tematycznie z naszą stroną i dodajemy wartościowe komentarze, jednocześnie wklejając nasz link. Link może być wklejony w specjalne pole do tego przeznaczone. Jeśli nie ma takiego pola, możemy spróbować wstawić adres strony jako nick lub nazwę użytkownika ostatecznie wkleić go w treść komentarza.

4 Linki w artykułach

Bardzo ważny element pozycjonowania, czyli linki umieszczone w artykułach. Takie sygnały prowadzące do naszej strony są bardzo wysoko oceniane przez wyszukiwarki pod warunkiem, że:

  • Artykuł opublikowany jest w wartościowym serwisie, niestety często wiąże się to koniecznością zapłacenia za możliwość opublikowania tekstu w formie artykułu sponsorowanego,
  • Artykuł będzie tematycznie zgodny z naszą stroną. Idealnie byłoby gdyby zgodność ta dotyczyła również serwisu, w którym publikujemy tekst.
  • Artykuł jest unikalny, wartościowy, ciekawy i ma również odpowiednią długość. Watro wzbogacić go również o obrazek, najlepiej również unikalny.

Link powinien być umieszczony w taki sposób, żeby przed nim oraz za nim był tekst. Najlepiej wybrać z artykułu słowo lub zwrot zbliżony do słów kluczowych na których nam zależy i podpiąć pod niego nasz link do strony.

5 Linki ze stron .edu i .gov

Jest to technika zdobywania linków ze stron o najwyższym autorytecie, czyli portali edukacyjnych oraz rządowych. Przez wielu uważana za „złoty graal” pozycjonowania, przez innych krytykowana.

Podglądamy konkurencję

Kilka e-booków na temat pozycjonowania:

2 KOMENTARZE

  1. Wbrew pozorom, pozyskiwanie nowych klientów online nie jest tak łatwym zadaniem jak mogłoby się wydawać. Nieumiejętne wprowadzenie działań promocyjnych, może nie tylko nie przynieść oczekiwanych korzyści, ale wręcz zaszkodzić wizerunkowi firmy. Najlepiej więc skorzystać z pomocy doświadczonych osób w tym temacie.

  2. Częściowo muszę się zgodzić z tą opinią. Niestety duża ilość firm seo bazuje na niewiedzy klientów, którzy nie są w stanie ocenić wartości przeprowadzanych działań. Na tej stronie zamieściłem listę pomysłów dla osób, które chcą samodzielnie wypozycjonować swoją stronę. Są to sprawdzone metody, dzięki którym można uzyskać lepsze efekty niż w przypadku korzystania z płatnego, często automatycznego pozycjonowania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj