Co to jest program partnerski eToro Partners?
Krótko mówiąc eToro Partners to program partnerski, który umożliwia partnerom promowanie platformy inwestycyjnej. Na dodatek warto tu wspomnieć, że Platforma eToro, którą reklamujemy działa już od 2007 roku. Firma została założona w Izraelu i od tego czasu stała się niewątpliwie jedną z najbardziej rozpoznawalnych i uznanych marek na rynku finansowym.
Partnerzy przede wszystkim otrzymują wynagrodzenie za skuteczne ściągnięcie nowych użytkowników na platformę. Program partnerski eToro oferuje szybkie i elastyczne narzędzia do monitorowania wyników, a także wsparcie zespołu profesjonalistów.
eToro Partners proces rejestracji użytkownika
Bez wątpienia rejestracja w programie partnerskim działa bardzo sprawnie, poniżej ogólne zasady:
- Zacznijmy od wejścia na stronę internetową eToro Partners i kliknięcia przycisku „Zarejestruj się”,
- Następnie wypełniamy formularz rejestracyjny, wprowadzając swoje imię, nazwisko, adres e-mail, hasło i inne wymagane informacje,
- Potem musimy udowodnić swoją tożsamość, przesyłając skany lub zdjęcia dokumentów tożsamości,
- W ten sposób po przejściu weryfikacji i potwierdzeniu tożsamości, otrzymujemy powiadomienie o zakończeniu procesu rejestracji i możemy rozpocząć korzystanie z usług eToro Partners.
Program partnerski eToro – zasady obowiązujące przy promocji
Przede wszystkim pamiętajmy o tworzeniu kampanii zgodnie z wymogami regulacyjnymi i wytycznymi. Należy pamiętać, że każde państwo w którym zamieszczamy materiały promocyjne eToro może mieć inne zasady. Stosujmy dobre praktyki podczas reklamowania platformy:
- po pierwsze nie można składać fałszywych obietnic. Przykładowo nie można pisać, lub sugerować że każdy użytkownik znacznie zwiększy lub nawet pomnoży swój początkowy kapitał,
- pisząc o potencjalnych zyskach zawsze trzeba zaznaczyć, że istnieje ryzyko utraty kapitału. Zasada im większa szansa na zysk tym większe ryzyko straty.
- korzystaj z dostarczonych materiałów reklamowych (opis dostępnych materiałów w dalszej części artykułu). Możesz korzystać z materiałów stworzonych przez siebie. Materiały muszą wcześniej zostać zatwierdzone przez eToro.
- nie używaj zwrotu eToro w nazwie swojej domeny,
- nie można promować eToro na terytoriach objętych ograniczeniami,
- regularnie aktualizuj opisy. Po otrzymaniu prośby o uaktualnienie wpisu uwzględniamy wskazówki zespołu eToro,
- umieszczaj na stronie komunikat o ryzyku utraty kapitału oraz informację jaki procent użytkowników traci pieniądze inwestując na eToro.
- planujesz kampanię mailingową, pamiętaj, że wszystkie treści przed wysłaniem muszą zostać zatwierdzone przez zespół eToro,
- ponadto obecnie w Polsce można reklamować wszystkie aktywa eToro poza kryptowalutami.
Dostępne narzędzia marketingowe, metody promocji
Po zarejestrowaniu i aktywacji konta, eToro Partners udostępnia nam różne narzędzia marketingowe. Dzięki nim będzie nam łatwiej dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów. Poniżej lista narzędzi z opisem:
Łącza/linki bezpośrednie
Najpopularniejsze materiały promocyjne w postaci linków do wybranych stron. Jest to forma nienachalnej reklamy, którą można umieścić w tekście. Krótki fragment tekstu z linkiem poniżej:
Zapraszamy do odwiedzenia strony głównej eToro. (Korzystanie ze złożonych instrumentów finansowych takich jak kontrakty CFD jest bardzo ryzykowne. U tego dostawcy 81% inwestorów detalicznych traci pieniądze na swoich rachunkach.)
Materiały video
Bardzo interesująca forma reklamy w postaci krótkich filmów youtube o różnej tematyce. Przykładowy film poniżej wkomponowany w stronę internetową:
Banery
Dobrze wszystkim znana forma reklamy. Niestety na wielu stronach nadużywana utrudnia czytanie tekstu, nadmiernie rozprasza a wręcz czasami denerwuje użytkowników. Zastosowana w sposób odpowiedni może pozytywnie wpłynąć na pozyskiwanie nowych klientów. Przykładowy baner eToro poniżej:
Widgety reklamowe
Reklamy graficzne podobne do banerów zawierają informacje, które są aktualizowane. Na przykład wartość instrumentów giełdowych oraz ich procentowa zmiana w ciągu ostatnich 24h. Przykład poniżej:
Program partnerski eToro – mailing oraz reklama w mediach społecznościowych
Reklama w mediach społecznościowych oraz mailing są bardzo skutecznymi narzędziami reklamowymi.
Mailing polega na wysyłaniu wiadomości e-mail do określonych grup odbiorców, zawierających informacje o produktach lub usługach oferowanych przez firmę. Mailing daje możliwość dostarczenia informacji do szerokiego grona potencjalnych klientów, bez konieczności wydawania dużych środków.
Reklama w mediach społecznościowych polega na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Instagram czy YouTube, do promowania produktów lub usług. Zaletą tego rodzaju reklamy jest możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców oraz możliwość zaangażowania ich w konwersację na temat produktu.