Własna strona internetowa w trzech prostych krokach

Jak zrobić stronę www pod programy partnerskie... Już dzisiaj możesz uruchomić własną stronę internetową z programami partnerskimi i rozpocząć zarabianie pieniędzy przez internet.

   Postaramy się w kilku zdaniach wyjaśnić w jaki sposób szybko uruchomić stronę i rozpocząć przygodę z programami partnerskimi. Wiele programów partnerskich oferuje nam oprócz podstawowych materiałów promocyjnych w postaci banerów lub linków również gotowe strony www na własnych subdomenach. Uważam, że jeśli chcemy podejść do zagadnienia poważnie powinniśmy zainwestować we własną domenę oraz hosting na którym umieścimy stronę.

   Nasza domena i strona którą rozwijamy, pozycjonujemy z czasem staje się coraz bardziej wartościowa i ostatecznie zawsze możemy ją kiedyś sprzedać jeśli postanowimy zająć się czymś innym.

Krok 1 - domena i hosting

   W pierwszej kolejności powinniśmy wybrać domenę, czyli nazwę strony. W naszym wypadku jest to nazwa "partnerskieprogramy.pl". Udało mi się zarejestrować ją w 2007 roku, kiedy programy partnerskie nie były jeszcze tak popularne. Poniżej kilka wskazówek na co zwrócić uwagę podczas wybierania nazwy domeny:

  • warto pomyśleć o domenie z rozszerzeniem .pl jeśli będziemy reklamować programy na terenie Polski. Domena z rozszerzeniem .pl jest najbardziej prestiżowa i łatwiej będzie ją wypromować w Polsce,
  • dobrze jeśli nazwa domeny nie jest zbyt długa i jednocześnie zawiera słowo kluczowe związane z dziedziną, którą się zajmujemy. W naszym przypadku są to programy partnerskie, praca w internecie, zarabianie itd.
  • świetne efekty daje przechwycenie wygasającej lub opuszczonej domeny z dobrą historią. To trochę tak jakbyśmy za darmo przejęli firmę, która działała na rynku przez kilka lat. Firmę która ma rozpoznawalną markę, kontakty i referencje. W praktyce jest to trudne do zrobienia, ponieważ konkurencja czuwa i również poluje na wartościowe porzucone domeny 🙂

Lista serwisów w których możemy zamówić domenę oraz wykupić hosting na stronę:

   Kolejnym etapem jest wybór dostawcy hostingu czyli fizycznego miejsca gdzie zostaną umieszczone pliki naszej strony. Dostawca hostingu oprócz miejsca na stronę umożliwia nam również zarejestrowanie wybranej wcześniej domeny. Nie należy tutaj przesadnie oszczędzać powinniśmy wybrać hosting, który będzie działał stabilnie bez przerw oraz będzie szybki. Jest to bardzo ważne ponieważ google zwraca uwagę na te czynniki i od tego między innymi może zależeć nasza pozycja w wynikach wyszukiwania. Poniżej będziemy uzupełniać listę hostingów na które warto zwrócić uwagę:

  • dhosting (rabat 10% !!!) – szczególnie polecam sprawdzony stabilny hosting działa od 2007 roku, można rejestrować domeny, wybrać hosting dopasowany do własnych potrzeb. Dodatkowo 14 darmowych dni na przetestowanie usługi. Jeśli chcesz przenieść się do dhosting specjaliści wykonają za Ciebie proces migracji za darmo bez przerw w działaniu Twojej strony. Udzielamy 10% rabatu na uslugi dhosting.

Krok 2 - szablon strony

   Na tym etapie powstaje wiele dylematów czy skorzystać z usług firm projektujących strony, jaką szatę graficzną i kolorystykę wybrać. Proponuję podejść do zagadnienia z innej strony. Pod adresem ThemeForest znajduje się serwis z tanimi, profesjonalnymi szablonami. W krótkim czasie możemy przejrzeć setki szablonów wybrać ten, który najbardziej nam się podoba, zapłacić i pobrać. Pozostaje wgranie szablonu na hosting i umieszczenie własnych treści. Nie potrzebna jest do tego wiedza informatyczna. Uwierzcie mi, naprawdę zainstalowanie wordpress i wgranie kupionego szablonu jest bardzo proste. W kilka minut możecie mieć stronę wyglądającą super profesjonalnie. Warto wspomnieć, że kupując szablon ThemeForest uzyskujemy wsparcie techniczne, responsywną stronę (dopasowaną do urządzeń przenośnych), stronę przyjazną pod kątem SEO (stronę przyjazną dla robotów google itd.)

Krok 3 - pozycjonowanie i optymalizacja

   Kolejny etap polega na wypromowaniu strony w taki sposób, żeby była widoczna dla potencjalnych klientów. Więcej na ten temat przeczytają Państwo w oddzielnych działach optymalizacja i pozycjonowanie.

   Nie wolno pominąć tego etapu, pomimo że wybierzemy świetną domenę, kupimy szablon, który zapewni piękny wygląd strony, prawdopodobnie nikt jej nie odwiedzi.

   Musimy po prostu się zareklamować powiedzieć światu, że jesteśmy, że mamy ciekawą ofertę, wyróżniamy się czymś od konkurencji. Ktoś kiedyś trafnie powiedział, że strona bez pozycjonowania jest jak tablica reklamowa postawiona na środku pustyni. Co z tego, że jest ładnie zaprojektowana jak nikt jej nie zobaczy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj