Pozycjonowanie

Daj się zauważyć w internecie... Dowiedz się, co to jest pozycjonowanie i optymalizacja strony internetowej. Wystarczy trochę cierpliwości i systematycznego działania a Twoja strona www może zaistnieć na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania.

Czy pozycjonowanie i optymalizacja strony oznacza to samo?

   Proces zdobywania wysokiej pozycji w wyszukiwarce wymaga wykonania dwóch odrębnych czynności: optymalizacji strony internetowej oraz pozycjonowania.

   Optymalizacja tak jak pozycjonowanie ma na celu polepszenie widoczności naszej strony w internecie. Tutaj kończą się podobieństwa.

   Optymalizacją określamy czynności wykonywane w obrębie naszej strony (odpowiednie nagłówki, słowa kluczowe, wartościowa treść, SSL, linkowanie wewnętrzne itd...)

   Pozycjonowanie, czyli dodawanie naszego adresu strony do katalogów, portali pisanie postów oraz artykułów. Wszystko po to, żeby roboty wyszukiwarek znajdowały nasz link w różnych wartościowych, powiązanych tematycznie miejscach, dzięki czemu pozycja strony wzrośnie. Oczywiście trzeba to wszystko robić w odpowiedni sposób. Nie należy dodawać zbyt wielu wpisów naraz, również każdy wpis, post powinien być unikalny.

    Poniżej omówimy najważniejsze zagadnienia dotyczące pozycjonowania:

Błyskawiczne efekty przy pozycjonowaniu prawda czy fałsz?

   Efekty prawidłowego pozycjonowania można zaobserwować zazwyczaj dopiero po kilku tygodniach lub nawet miesiącach. Z tego względu należy unikać firm, które oferują błyskawiczne efekty. Z ostrożnością trzeba podchodzić do gwarancji długoterminowej pozycji w czołówce wyników wyszukiwania. Nasza pozycja zależy, bowiem od wielu elementów, które nieustannie się zmieniają. Nikt nie potrafi ich przewidzieć i co za tym idzie zagwarantować stałych wysokich pozycji. Niewątpliwie cierpliwość i systematyczne działanie wcześniej czy później przyniosą oczekiwane rezultaty.

Zaczynamy pozycjonowanie

    Poniżej zamieściliśmy kilka pomysłów, które przyspieszą i ułatwią samodzielne "polowanie" na wartościowe linki zwrotne. Zalecamy, żeby przedstawione działania przeprowadzać powoli w sposób systematyczny.

Adres strony w nazwie firmy

    Jest to ciekawe rozwiązanie dla osób, które chcą otworzyć własną firmę. Warto zastanowić się nad tym, żeby w nazwie firmy umieścić adres strony internetowej. W praktyce taka nazwa mogłaby mieć postać "Jan Kowalski partnerskieprogramy.pl".

   Po zarejestrowaniu firmy, jej dane trafiają automatycznie do wielu katalogów firm, przedsiębiorców. Jest to więc idealny sposób na zdobycie wielu linków w sposób automatyczny bez większego nakładu pracy.

Dodawanie strony do katalogów

Linki z komentarzy

Linki w artykułach

Linki ze stron .edu i .gov

Podglądamy konkurencję

Kilka ebooków na temat pozycjonowania:

2 KOMENTARZE

  1. Wbrew pozorom, pozyskiwanie nowych klientów online nie jest tak łatwym zadaniem jak mogłoby się wydawać. Nieumiejętne wprowadzenie działań promocyjnych, może nie tylko nie przynieść oczekiwanych korzyści, ale wręcz zaszkodzić wizerunkowi firmy. Najlepiej więc skorzystać z pomocy doświadczonych osób w tym temacie.

  2. Częściowo muszę się zgodzić z tą opinią. Niestety duża ilość firm seo bazuje na niewiedzy klientów, którzy nie są w stanie ocenić wartości przeprowadzanych działań. Na tej stronie zamieściłem listę pomysłów dla osób, które chcą samodzielnie wypozycjonować swoją stronę. Są to sprawdzone metody, dzięki którym można uzyskać lepsze efekty niż w przypadku korzystania z płatnego, często automatycznego pozycjonowania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj